FAQ

Veelgestelde vragen

Wat moet ik doen als ik mijn afspraak niet na kan komen?
Meldt dit, indien mogelijk, uiterlijk 24 uur van te voren, zodat wij het gat nog op kunnen vullen. Zo voorkomt u dat er onnodig kosten in rekening worden gebracht.
Ik ben te laat. Kan ik mijn huisdier nog steeds brengen?
Er is tijd gereserveerd voor uw huisdier en wij werken met een strak schema. Indien u minder dan 10 minuten te laat bent, kunt u uw dier nog brengen. Bent u meer dan 10 minuten te laat, dan vragen wij u een nieuwe afspraak te maken. In principe hebben wij er begrip voor dat er onverwachte dingen kunnen voorvallen, maar bij veelvuldige herhaling zijn wij genoodzaakt het totaalbedrag in rekening te brengen.
Mijn dier is ziek. Kan ik hem nog steeds brengen?
Nee! Veel ziektes bij dieren zijn besmettelijk en wij willen voorkomen dat onze andere klanten ook ziek worden. Wanneer u denkt dat uw dier ziek is, laat hem dan eerst onderzoeken door een dierenarts.
Kunnen jullie mijn dier ook ontklitten of scheren jullie alles wat geklit is kort?
Wij scheren niet alles klakkeloos kort, maar ontklitten doen wij alleen wanneer dit nog mogelijk is. Of dit bij uw dier nog mogelijk is, hangt van diverse factoren af: Bent u bereid om voor het meerwerk te betalen? Laat uw dier het onklitten toe en is het niet te pijnlijk? Wij doen dit werk uit liefde voor dieren en daarom staan zij bij ons centraal. Bovendien is dierenmishandeling volgens de Nederlandse wet en het Verdrag van Genève strafbaar. Wanneer het ontklitten te pijnlijk is voor uw, zullen wij het ontklitten weigeren.